Wednesday, 18 July 2012

Teman Tapi Mesra

                                                                                       
haaaa.... ni lah teman-teman terbaik yg aku ada.... nak tahu nama dorang??? ok la... Belakang, dari kiri : Fadz, Myra, Aishah, Aku dan Dewi..... kat depan tu plak Ida dan Nuyue..... Seronok ada teman macam dorang.. riuh rendah satu rumah..   ha kalau nak tahu, Fadz, Aishah, Dewi dan Nuyue adalah Housemate aku.... so bile Myra dan Ida datang rumah kami, Bertambah riuh la suasana.... hehehehe.... Sayang Korang semua beb... terima kasih sudi jadi teman ku yang paling mesra dan baik... gambar ni diambil semasa buat jamuan makan untuk kelas terakhir subjek Database bagi Year 2 Semester 4 (2012).... 

oh.... Korang la kenangan terindah dalam hidup ku......




2 comments: