Tuesday, 14 August 2012

Tempahan Raya


haaaa.... lagi 4 hari kita akan menyambut 
Hari Raya Aidilfitri...
Maka dengan itu, aku dan adik aku mula sibuk 
duk buat kuih yang orang tempah...
owh... lupa nak bagitahu...
Mak aku dah berpuluh-puluh 
tahun buat kuih ni.. nak thu ape???
heeeeee... 
Karipap Kecik....
So, tiap kali raya
maka ramai la orang kat kampung aku ni tempah...
tapi sebab x larat, tahun ni mak aku ambil 
tempahan sikit jer...
6k jerrrr....
Karipap ni lah yang membantu mak aku sara
aku dan adik beradik aku hidup....
huh!!! memang penat buat karipap ni...
Sedappp keerrrrr??? haaaaaaaaaaaaa...
Sape2 yang dah rasa dorang tahu sedap ke x...



eh eh.. sapa lak ni...
hahahahhaa...
haaaaaa... nak tahu sapa??
ni lah adik kesayangan aku... huwahuwahuwa...
mati aku lau dia tahu aku letak gmbar dia ni...








haaa..... taaa daaa...
ni lah dia karipap kecik yang kitaorang buat tuuu...
nak beli???? boleh.... just call me oke...
wah3... aku promote kuih mak aku tuu.... 
k lah... penat daa penaip... 
tata titi tutu....





No comments:

Post a Comment