Saturday 8 September 2012

~Setelah Sekian Lama Tidak Update~

waaaa...... lama giler aku x update blog neh..
Maklumlahh... last update masa puasa
so x da keje nak buat kan...
Tapi dkat beberapa hari sebelum raya
aku mulai sibuk jerr memanjang...
Sibuk buat persiapan raya bagai kan...
So hari ni jer aku boring dan x da keje nak buat lalu terus aku update...
kalau nak di fikirkan macam2 aku nak update
tapi terbantut niat tu....
Maka akan bermula lah kembali hidup aku
sebagai pelajar...
2 hari lepas aku adalah hari pendaftaran nya...
makkk aiiii..... kepala aku pening fenim...
awal2 lagi kena start fikir psal FYP (final year project)
apa aku nak buat? tajuk apa? belum ada idea lagi...
tapi minggu ni dah nak kena hantar tajuk...
tambah aku berserabut....
semoga Allah membantu aku dan kawan2 ku menyiapkan 
FYP...
terima kasih juga di atas sokongan anda.... 
doakan saya yer...








No comments:

Post a Comment