Saturday 8 September 2012

~Zaman Muda Dulu~

Disebabkan hari ni aku x ada keje
sangat bosan  berada di rumah,
banyak lah idea aku yang tertangguh sebelum ni nak story mory 
kat korang aku update hari ni.. hehehe
Ceritanya...... 
biarlah gambar yg mencerita kan segalanya... 
hahahaha..
Cerita zaman aku sekolah dulu.....

haaaa.... ni lah kawan2 baik aku.... Best Friend Forever gitu......
(belakang - dari kiri : yati, dinul, husna, amalina)
(depan - dari kiri : aku, ros, dayat)



bersama cikgu kesayangan kami.... cikgu Noreha 


haaa... chak.... cer cari mana satu aku??
gambar2 kat atas ni adalah gambar sewaktu aku di
tingkatan 6 dulu...

jeng..jeng..jeng....


gambar ni plak adalah kawan2 baik aku masa tingkatan 3
dulu.... (belakang : dari kiri - mek ja, aku dan siti nur dhuha..
depan : dari kiri - ain, kak da dan mek na)

korang kenal x novelis yg sedang meningkat naik sekarang siti nur dhuha ahmad??
haaa..... dia lah tuh kat sebelah aku tuu....
bangga aku dengan dia...
tu memang cita2 dia dari zaman sekolah lagi.... 
minat giler ngan novel... 
selalu aku pinjam novel dia..
 hahaha... 
agak2 dia ingat lagi x kat aku??
huwahuwahuwaa.....



haa... gambar ni plak adalah masa aku tingkatan 5..
dorang ni lah best friend aku..... (yg belakang : dari kiri - Khuzaimah, Fizah
 depan lak : dari kiri - amalina dan ayuni)


pelik x?? lain umur lain2 plak Best Friend aku kannn...
biasalah kan....
aku kan ramai kawan....
huhuhuhuuhu.....

p/s korang selalu di hati ku..... rindu korang semua sangat2... 
lama giler tidak bersua muka..
harap suatu hari nanti ada rezeki untuk berjumpa...




No comments:

Post a Comment