Tuesday, 31 July 2012

Selesai sudah....

Akhirnya...
selesai sudah hal yang perlu diselesaikan kat kolej tuu..
Lega sikit lepas berbual2 dengan lecturer kesayangan aku tuu..
Harap aku lulus dgn cemerlang subjek akaun tuh..
amin.... 
doakan kejayaan aku yer kawan2...




Saturday, 28 July 2012

Balik KL lagi.....

Aku terpaksa naik KL lagi... ada hal yang tak dapat di elakkan...
Malu nak cakap kat sini... 
hari ni g beli tiket bas tapi untuk esok dah penuh.
Jadi, terpaksa lah beli untuk hari isnin..
 terpaksa berbuka puasa sorang2 kat rumah sewa nanti..
Harap cepat2 dapat settle semua hal
dan cepat balik kampung...




Monday, 23 July 2012

Alhamdulillah.....

Alhamdulillah....
 hari ni dah masuk hari ke-4 kita berpuasa...
Sayu je bila tiba bulan Ramadan ni..
Tapi Bersyukur sangat-sangat sebab 
aku masih lagi di beri peluang untuk bernafas 
di bumi Allah s.w.t ni...
walaupun raya tahun ni aku x ada baju raya
tapi x pe.. asalkan adik beradik ku
dapat berkumpul ramai2 tahun ni.. 
lepas raya ni korang boleh la tengok family aku yang besar tuhh...
Banyak lagi nak cerita... 
tapi cukup la buat masa ni ya... 
tata titi tutu....





Dulu dan Sekarang.... Berbezakah???

Bak kata pepatah, "dulu lain, sekarang lain"... ya memang betul pepatah orang-orang
zaman dulu.. macam tu jugak aku... dulu aku kurus sekarang gemukkkk!! 
huwahuwahuwahuwaaaaa....
Apa nak buat untuk kurus?? diet x boleh, exercise malas...
huhuuhuhuhhuhuhu.... 
korang nak tengok???



haaaa.. ni gambar aku pada tahun 2008 kalau tak  silap... slim kan..kan..kan...
tapi... itu dulu.....


hah.. tengok sekarang... gemuk plak.. sampai mak aku duk membebel aku gemuk..
huwahuwahuwahuwa.....
diet aku selalu x menjadi... 
apa nak jadi....

baju raya nanti jangan tak muat dahh...

Dulu dan Sekarang?? memang berbeza.... 
maklumlah.. dah makin tua...





Wednesday, 18 July 2012

Teman Tapi Mesra

                                                                                       
haaaa.... ni lah teman-teman terbaik yg aku ada.... nak tahu nama dorang??? ok la... Belakang, dari kiri : Fadz, Myra, Aishah, Aku dan Dewi..... kat depan tu plak Ida dan Nuyue..... Seronok ada teman macam dorang.. riuh rendah satu rumah..   ha kalau nak tahu, Fadz, Aishah, Dewi dan Nuyue adalah Housemate aku.... so bile Myra dan Ida datang rumah kami, Bertambah riuh la suasana.... hehehehe.... Sayang Korang semua beb... terima kasih sudi jadi teman ku yang paling mesra dan baik... gambar ni diambil semasa buat jamuan makan untuk kelas terakhir subjek Database bagi Year 2 Semester 4 (2012).... 

oh.... Korang la kenangan terindah dalam hidup ku......