Saturday 8 September 2012

~My Big Family~

setelah sekian lama baru hari ni dapat tunjuk kat korang
keluarga aku yang besar tuu.... 
dapat tunjuk pun sebab ni adalah gambar raya tahun ni...
semua balik beraya tahun ni...
dapat la kami abadikan kenangan ni......
seronok sangat raya hari tu
sebab meriah dan ceria dengan gelagat anak2 buah aku yang ramai tu....
dah boleh buat satu team bola dah....

ni adalah keluarga abg aku yg ke 5


ni family abg aku yg ke 2


ni lak adalah kami yg belum kahwin lagi..
aku dan kakak aku...



haaa.. ni lah kami2 yg still single.....
depan kami tu aku tu adlah mak dan adik aku yg tersayang...


ni lak akak aku dan husband dia...
still lagi berdua diorang neh....


haaaa.... ta daaaa...
ni lah team bola sepak....
hahahaha.... ni lah anak2 buah aku 
yg  seramai 10 orang....
semua lelaki.... pening kepala aku nak layan karenah dorang ni....
bila nak dapat anak buah perempuan niii...


ni lak keluarga abg aku yg ke 3


abg aku yg pertama dan keluarga nya...


gambar aku dengan mak, kakak2 dan akak2 ipar aku...


gambar abg2, abg ipar dan adik aku..





tu dia.... ni lahhh keluarga aku.....
huhuhu.. ramai kan....

p/s sayang semua.....  peace





No comments:

Post a Comment